The end of story - Reisverslag uit Nieuwe Wetering, Nederland van Anneloes Jong - WaarBenJij.nu The end of story - Reisverslag uit Nieuwe Wetering, Nederland van Anneloes Jong - WaarBenJij.nu

The end of story

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

19 November 2009 | Nederland, Nieuwe Wetering

Hallo allemaal!

Hier het laatste hoofdstukje van m’n boekwerk, want ik ben namelijk weer terug in Nederland. Helaas werd m’n visum voor een langer verblijf in Zuid Afrika geweigerd en moest ik dus het land verlaten. Iets wat ik heel erg jammer vind, omdat ik nog heel veel van het land had willen zien. Toch mocht het helaas niet zo zijn en ga ik hier in Nederland dus verder om m’n stage af te maken.

Op de dag van m’n vertrek nog een slang gezien! Ben daar nu dus wel een beetje aan gewend. Heb in de laatste week ook nog een hele grote spin gevangen en vind mezelf dus een echte held! Bij vertrek op het vliegveld ook nog een halve smoothie cadeau gekregen. Had even lief geknipoogd naar de jongen achter de balie en had meteen een gesprek van 10 minuten en dus een smoothie voor de halve prijs. Zo zie je maar wat je kunt bereiken als je een keertje glimlacht ;)

De terugvlucht was weer heerlijk! Had de nachtvlucht, maar heb niet geslapen :P Had direct nadat we opgestegen waren, al om koffie gevraagd en heb dus een prima nachtje gehad. Heb twee films gekeken en toen kregen we al weer ontbijt. We konden kiezen uit een omelet of wentelteefjes en aangezien ik echt geen ei lust, maar de wentelteefjes gekozen. Zat naast een hele gezellige man (Paul geloof ik…) die naar Toronto moest en we hadden verder een extra stoel leeg! :D Konden lekker ruim zitten dus… Was helemaal blij met m’n plekje, omdat ik pas 3 kwartier voordat we vertrokken, te horen kreeg dat ik mee kon en dat ik m’n koffer kon inchecken! Deze kwam op Schiphol dus ook als eerste en kon ik lekker snel door de douane naar m’n ouders, die me kwamen ophalen.

Verder de rest van de dag, familie opgezocht. Opa en oma waren heel erg blij om me te zien! Kreeg zelfs een knuffel van opa ;) Ook oma de Jong was erg blij dat ik ’s avonds even een bakkie kwam doen. Volgends mij heeft iedereen me wel gemist! Ga er nu voor de laatste keer mee stoppen! De laatste foto’s komen van de week op m’n hyves en zo is m’n tijd in Zuid Afrika ten einde.

Mooi blij!

-xxx- Loes.

  • 20 November 2009 - 06:30

    Lisette:

    Hee,

    Ik hoorde het woensdag van Tamara echt balen joh!! Wel veel succes met je stage afmaken in Nederland!

    xxx

  • 22 November 2009 - 16:24

    Anne-Fleur:

    Echt zonde dat het niet kon nou nu ben je weer gezellig terug:)
    Kuszz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwe Wetering

Anneloes

Actief sinds 29 Juli 2009
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 24901

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 14 Januari 2014

Ernst Jan & Anneloes op reis

26 Augustus 2009 - 17 November 2009

Stage @ 3 Flavours Guest House

Landen bezocht: